onsdag 9 juni 2010

Andra njutningar, än Kakor! :)

IKEA och glasinköp på dagen. Vin och god mat i trevliga kollegors sällskap på kvällen.

Varit många njutningar idag, även om en del kanske inte håller med om att IKEA kan räknas dit! ;) Här tänker jag dock mer på sakerna, som jag köpte!

Mina inköp på IKEA. Jag erkänner - jag handlar, som resten av Sverige! ;)



På lördag ska jag till glasateljén och göra smycken och jag behövde fylla på mitt lager. Ovan ser ni både råmaterialet och hur det färdiga resultatet blir!



Nedan några "goda" bilder från Atmosfär. Hit ska jag gå fler gånger i sommar. :)














Jag åt inte alla rätterna själv, om nu någon skulle tro det.... ;)

6 kommentarer:

  1. Efter lite letande hittade man hit =)

    Var oxå på Ikea igår fast på kvällen, slutade som vanligt med för mycket grejer ;)

    SvaraRadera
  2. Det var smart gjort..att hitta hit! :)

    Blir nog en del om golf också. Är ju en njutning det med. Ibland i varje fall! ;)

    SvaraRadera
  3. Så du gör glassmycken, vad fina de ser ut! Och den där restaurangen ska vi absolut ta och besöka, vilket kanontips! Bra priser och till min glädje (den delar inte maken...) så serverar de råbiff! Att den dessutom ligger på gångavstånd till tåg-stationen är ju super!

    SvaraRadera
  4. ..och råbiffen var super enligt kollegan, som åt den! :)

    Det är inga stora rätter, men det är precis lagom när man sitter ute på verandan med ett glas vin eller två till!

    SvaraRadera
  5. MMm vad gott det såg ut =)

    SvaraRadera
  6. Mandy - titta där är Du ju! :) Inte bara såg gott ut och det var det också!

    SvaraRadera