onsdag 2 juni 2010

En dag med sol och nya muffinsformar



Började dagen med att ändra om lite i bloggen och då försvann genast alla favoritbloggar och kommentarer! Märkligt! :( Hoppas att jag har hittat alla igen och kommentarerna var ju ändå inte så många! ;)

Solat för första gången denna säsongen. En stund på balkongen. Skönt! Satt och bläddrade i gamla tidningar och hittade en massa kul, som jag ska prova i sommar. Både vin och uteställen. Mycket grillat och takterasser. Hoppas på en fin sommar.

Sedan var jag en sväng på stan och hittade en massa fina muffinsformar till väldigt bra priser! Ta en titt på Åhléns och Cervera. Bl a fina blå med guldkronor på. Servetter med guldkronor köpte jag också. Blir bra presenter i sommar! :)

Till sist har jag äntligen kommit på hur jag ska lyckas ta lite bättre bilder = mindre suddiga med kameran. Närbilder, alltså.

2 kommentarer:

  1. Fina formar du hittat, alltid lika roligt att köpa saker till köket och matlagning.
    Vet inte om du sett dessa på nätet, de har en hel del både av essenser och strössel till ganska bra priser. http://borgebykryddgard.jetshop.se/

    SvaraRadera
  2. Tack för tipset! Har varit inne och kollat och ska beställa massor! :)

    SvaraRadera