torsdag 24 juni 2010

Sommar och fika hör ihop!

Tyvärr skulle man också kunna säga, även om det är väldigt mysigt att fika sig genom alla ställen i stan och sitta ute och mysa i solen, som min kollega U och jag gjorde idag efter jobbet! :)

Vi satt Här och njöt av god dricka, varm choklad med lakritssmak och åt goda chokladpraliner. Mmmm! :)



Tyvärr, för att det inte är lika kul, när man sedan står där i provhytten med alla fina reaplagg och inser att fika och nya kläder definitivt inte hör ihop!

Nu är det ju ändå kört med Beach 2010, så imorgon ska jag baka fler kakor! ;)

4 kommentarer:

  1. Exakt så sa vi på jobbet häromdagen oxå, Beach 2010 är försent att oroa sej för!
    Ha en skön midsommarhelg!

    SvaraRadera
  2. Hå och An

    Ha en bra helg ni med! :)
    Mitt största problem nu är hur jag ska få megastora marängtårtan till jobbet, utan att det blir smulor! ;)

    SvaraRadera
  3. Åh så härligt! Varm chokad med lakritssmak låter underbart gott! Glad Midsommar kram Daniella - BakeCake

    SvaraRadera
  4. Daniella

    Ja, det får du prova någon gång. Väldigt god smak! :)

    SvaraRadera