torsdag 15 juli 2010

Picknick på båt

Igår var jag och hälsade på mina goda vänner C och P på deras segelbåt. Deras bedårande tax, som heter Hugo var också med. Vi hade picknick ombord. Solen sken, vinden fläktade och vattnet kluckade. Ljuvlig kväll! :)

Blev S´s sommarsallad igen. Olivbröd med hummus, små tomater, oliver och vin. Citronmuffins och kaffe. Det enklaste smakar, som allra bäst, när man sitter ute! :)



JAG vill också smaka och jag tycker om ALLT, så länge det inte ligger i min matskål, för då är jag väldigt kräsen....... ;)

Gissa om han fick smaka....man måste vara gjord av sten för att kunna motstå den här blicken... :)



Det sista biten av brödet fick svanfamiljen, som dök upp väldigt lägligt på slutet. ;)

4 kommentarer:

  1. Låter som en härlig båttur.

    SvaraRadera
  2. Pia Hammarstrand17 juli 2010 16:46

    Härlig blogg den här! Kram i sommarvärmen.

    SvaraRadera
  3. Helene - Ja, det var en skön kväll! :)

    Hå o An - Det var en båttur i hamnen! ;)

    Pia - Kram tillbaka :D

    SvaraRadera