onsdag 21 juli 2010

Sommarens projekt!

Igår var det tisdag och det innebär musik i Slottsträdgården. Vi satt på flotten en bit bort och hade picknick med vin. Det är god vana, som gärna får upprepas varje tisdag! :)



Idag har jag varit ledig och var först och hämtade mitt paket från Broarne. Superfina retrotyger av Amy Butler. Inte speciellt billiga, men bra kvalité. Jag ska sy en sommarklänning. (Sommaren 2011) *Nu hör jag genast hur ALLA, som känner mig fnissar, men Jag kan om jag VILL, så är det!*



Jag läser om Kärlek i sommar. Många säger att det är tonårsböcker, men det är bara nys. När det gäller kärlek spelar det ingen roll i vilken ålder man är och det spelar heller ingen roll att Bella är människa och Edward vampyr. Det blir hur bra, som helst i alla fall! :D



Golf är mitt stora sommarprojekt och idag gick det riktigt bra, tack vare Dr Golf! :)



Sist idag hann jag också med årets första dopp. Underbart!! :D



Sedan hade jag faktiskt tänkt att baka Mandelkakor också, men med tanke på temperaturen ute, så får det nog vara till en annan dag.

2 kommentarer:

  1. Härligt att läsa om din dag! Mandelkakor? Ta med receptet im! Eller ännu hellre, några nybakade.... haha! Kram, Sonja

    SvaraRadera
  2. Tack för senast! :) Kram

    SvaraRadera