söndag 4 juli 2010

Stranddag

Igår var jag på stranden i nästan 5 timmar. Satt i en stol precis nere vid vattnet. Det fläktade så skönt. Lyssnade på musik, läste om golf och bara njöt. Idag inser jag (eller jag gjorde det faktiskt redan igår) att FEM timmar i solen vid havet i början av juli är alldeles för mycket. Idag blir det inget hav! Att jag aldrig lär mig, men det är ju så skönt, när man väl är där! :)

På kvällen blev det min favoritmiddag. Sallad, biff och god sås till. Ett glas vin.



Prova och köp de här såserna, om ni inte har gjort det. Färdiga, bara att värma i vattenbad. Underbart mumsiga! :)



Idag blir det golf med heltäckande kläder... ;)

5 kommentarer:

  1. Mycket golf nu =)

    Prova Lohmanders Bea istället, mycket god.

    SvaraRadera
  2. Så roligt att läsa din blogg när man har tid. Väldigt inspirerande.
    Hur gick golfen i värmen? Puh, jag har badat och njutit av min "fri-dag" i solen (med solskydd, haha)

    SvaraRadera
  3. Kent - Jag har provat den idag och den var bättre. Mmmm! :D

    Golf idag igen och nu var vi ute på banan. Går framåt och mina nya klubbor är så fina, dock inte spelat med dem än! :)

    Sonja - Tack! :) Gillar din fotosida också. Det gick bra med golfen - fläktade skönt och vi var nästan ensamma på banan. Härligt med fint väder, när man får en extra "ledig" dag.. ;)

    SvaraRadera
  4. Såserna är dessutom supergoda att äta kalla! Det där är några av mina favoritsåser om man ska välja en färdig produkt! :-)

    SvaraRadera
  5. Jag har inte provat dem kalla, men det ska jag göra! :)

    SvaraRadera