söndag 29 augusti 2010

Det finns Födelsedagar, som....

...man inte vill glömma och sedan finns det Födelsedagar, som man aldrig glömmer. Igår var det en sådan födelsedag, som jag aldrig kommer att glömma. Jag firade den hos min Mamma, som ligger på Hospice.

Ett underbart ställe, men inte särskilt upplyftande, om man säger så! Det var en märklig födelsedag, tom på något sätt, trots att vi hade väldigt trevligt, mina Föräldrar och Jag.

Här var det inget hembakt, men det blev rätt ok ändå och jag tog med mina fina kaffekoppar hemifrån. Bristol gör att det alltid blir fest! :)



De här underbara Rosorna fick jag av mina föräldrar. Ljuvliga! :)



..och så fick jag ju den här. Nu har jag också min alldeles egen Kitchen Aid! :D

4 kommentarer:

  1. ... och så finns det födelsedagar man vill glömma!
    Då får man väl passa på att gratulera i efterskott då!
    Kan tänka att det kommer att bakas ännu mer nu i din nya fina röda maskin.

    Nu kan du se vad det blev för gott i går, en smarrig smörgåstårta stod på bordet.

    SvaraRadera
  2. Ja, just det..sådana finns det ju också! ;)

    Smörgåstårta är gott, speciellt hemgjord. Det är lätt och de flesta gillar det.

    SvaraRadera
  3. Mikaela - Ja, det var en superpresent! :)

    SvaraRadera