onsdag 11 augusti 2010

Utflykt till Näset!

Idag åkte Jag, min väninna S och Mette på utflykt till Skanör/Höllviken. Vädret var perfekt. Först duggregnade det och sedan kom solen. Äta, fika och shoppa var målet och det uppfyllde vi med råge. En lite promenad blev det också, till Mettes glädje.

Det är Jag, som är Mette! Vackraste, klokaste och tåligaste Hunden i denna världen, fast nästa gång åker vi på Kaninsafari!! Någon måtta får det ändå vara! ;D



Jag fick en egen bägare med vaniljsmak. Slurp...hoppas jag inte blir lös i magen inatt... ;) (Det är varken min eller S´s vovve..hehe)



Yes - vi finns här också! :) Fast här i Skanör är vi en sevärdhet. I Malmö är vi en sanitär olägenhet!



Suck...inga fler affärer nu!

2 kommentarer:

  1. Mette!
    du är så söt ;O

    SvaraRadera
  2. ..och Du Sana bakar så mumsiga kakor. Släng hit en! ;) /Mette

    SvaraRadera