onsdag 6 oktober 2010

Mat mat mat mat.....

Två dagars konferens på det här stället.



Känns, som om vi mest har ätit hela tiden! :D

Först goda små snittar på förmiddagen och sedan en härlig lunchbuffé.





På kvällen trerätters med vin.







Förmiddagsfika och lunchbuffé idag igen.





Vi hade förstås också en massa trevliga föreläsningar och grupparbeten. För att inte tala om alla goda chips, smågodis, frukt, vatten och vin!

Mitt rum hade utsikt mot poolen.



Stor, bred säng med en massa kuddar och en mysig sparock. Bara en trevlig Man, som saknades i den......



Här ligger jag och myser i sparocken och spatofflorna samtidigt, som jag kollar på min absoluta favoritkanal.....Animal Planet. Sedan sov jag, som en stock hela natten! :)





Nu behöver jag smalkost, frisk luft och vila. Ansträngande med konferens! ;)

6 kommentarer:

  1. Visst är där fint!? Vi har spaat där en gång och kommer att göra det flera gånger. Maten är riktigt god, bara synd att man inte går dit oftare, men det blir lätt så när det är på hemmaplan. Man blir fort hemmablind...

    SvaraRadera
  2. Vad gott det är att äta borta. Men det är ganska skönt att komma hem och äta det man är van vid också.

    SvaraRadera
  3. Hå och An - Trevligt ställe, men frukost och lunch är bäst. Middagen på kvällen var ingen smaksensation och tid tog det. Annars var det super! :)

    Erika - Man äter konstant hela tiden. Tur att man inte har den typen av jobb, där man gör det hela tiden.

    Helene - Tur att jag hade resårjeansen med... ;)

    SvaraRadera
  4. Där kan vi prata om att njuta! :)

    SvaraRadera