torsdag 23 december 2010

Till Er Alla Från Mig

En riktig GOD JUL!!! :D



Undrar hur många, som inte kommer att fira jul, som det var planerat i år....med tanke på vädret!

Misstänker starkt att Jag får fira jul med mig själv! Vi skulle bryta traditioner i år och fira julen på pensionat utanför Ystad. Där nere är det fullständigt snökaos och klass 2 varning är utfärdad. Min Pappa, bror och hans familj har lyckats ta sig ner, men det tog dubbelt så lång tid, som det brukar och nu är de insnöade och kommer ingenstans.

Jag jobbar imorgon på dagen och sedan var det tänkt att min bror skulle komma och hämta mig, men som sagt jag misstänker starkt att det inte blir någon pensionatsvistelse för mig den här julen! :(

Firar Ni där ni ska eller blir det ändrade planer för er del med?

2 kommentarer:

  1. Ja, det är nog en hel del som får ändra sina planer för julafton.
    Anki ska till sina föräldrar som bor i stan så det ska nog gå att ta sig dit, får pulsa genom snö och trotsa stormen. Håkan ska jobba till 12.30 för att sedan ta sig in till stan och hem till Ankis föräldrar. Får se om det går att ta sig till jobbet alls... Eg. skulle vi till Håkans föräldrar senare på kvällen men eftersom de bor i Köpingebro så hoppar vi på det!
    Vilket pensionat skulle/ska du till?
    Hoppas det ordnar sej för dej i morgon, ta det lugnt på vägarna!
    GOD JUL önskar vi dej!

    SvaraRadera
  2. Herrestad Gästis...där är väldigt mysigt säger övriga familjen och det är ju kul för dem! ;)
    Håkan kan nog glömma jobbet imorgon..och jag kan nog glömma Gästis. Blir till att dricka glögg och äta fikonrullar och titta på familjens julklappar. Mina är i Ystad! ;)
    JulKram

    SvaraRadera