fredag 20 maj 2011

Jag har njutit av varje sekund! :)

Jag har varit på hälsohem i Dalarna. Den ljuvligaste semestern jag någonsin har varit på. Lugnt och tyst. Ingen kontakt med omvärlden. Ingen tv, dator, radio eller tidning (fast det fanns, om man ville). Mobilen stoppade jag i skrivbordslådan.

Jag har bara njutit av livet och vilat mig ordentligt. Ätit god mat, druckit härliga fruktdrinkar, promenerat, badat bastu, simmat, suttit i bubbelpoolen, tränat, lyssnat på intressanta föredrag, träffat en massa trevliga och kreativa människor, sovit, fått sköna behandlingar, läst och bara haft det gott!

Kostar en slant, men det är värt varenda krona! Detta ska bli mitt nya stamställe och till hösten åker jag dit igen. Längtar redan...och allra mest efter den goda grötfrukosten! :)













Här kan ni se var jag var någonstans!

8 kommentarer:

  1. Jisses, så härligt det ser ut! Avkoppling på hög nivå då alltså. Skönt att bara få vara, inte ha något planerat och tider att passa.
    Hoppas att helgen är lika skön!

    SvaraRadera
  2. Låter toppen och ser verkligen fint ut!!

    SvaraRadera
  3. så härligt det låter :)

    SvaraRadera
  4. ja, vi dalfolk vi vet verkligen hur man gör för att få koppla av ;)
    ser ut som en riktig toppen retreat du varit iväg på iaf, härligt!

    haha, yes lemoncurd är den hemliga koden för många kommenterar verkar det som, så det är bara sätta igång och baka med lemoncurd!

    SvaraRadera
  5. Så toppenhärlig du verkar ha haft :-)

    SvaraRadera
  6. Mårtenssons - Helgen har varit skön tills ovädret kom och jag var tvungen att åka hem i solklänning! ;)

    Hanna - Härligt att få allting serverat!

    Karin - Det var superskönt!

    Pernilla - Oh, är Du en dalkulla! :)

    Linda - Ja, jag har verkligen vilat upp mig.

    SvaraRadera
  7. Ännu härligare i verkligheten! :)

    SvaraRadera