tisdag 24 maj 2011

Det kommer alltid en ny dag!

Igår var det tisdag och det var ingen bra dag. Idag är det onsdag och acetondimman har lättat och solen skiner och allt känns mycket bättre! ;)

Jag behövde skriva av mig lite igår, men idag inser jag att det hade kunnat vara mycket värre och det mesta går ju trots allt att rätta till. Man lär sig av sina misstag och de flesta olyckor inträffar just pga att man inte har tänkt till före!

Nu går jag tillbaka till mitt ursprungsinlägg, fast i mindre skala. Min blogg fyller 1 år och jag har haft ett härligt år. Har fått många nya bloggvänner, frossat i smarriga kakrecept och skingrat tankarna!

Detta firar jag genom att lotta ut ett glassmycke. Gjort av Frk Kaka och ingen motprestation behövs! Fast det gör inget, om ni skriver något kul.... ;)

Nr 1



Nr 2



Nr 3

9 kommentarer:

  1. Vilken dag men grattis på 1-årsdagen

    SvaraRadera
  2. Ojoj, inte alls bra dag. Ska berätta att jag satt och skrev ett långt svar på din utlottning, berättade om när vi startade vår blogg och önskade mej ett av dina smycken- det turkosa (tror det var nr4). (fast Håkan kanske hellre hade önskat sej en av båtarna - förmodligen den mörka). Grattade till ettårs-dagen och berömde dina fina smycken så.
    När jag sen klickade på skicka kommentar så fick jag ett meddelande att det inte fungerade... Kollade igen och vips så fanns inte inlägget kvar mer? Snacka om överraskad min jag fick:)
    Fast jämfört med din dag så var det visserligen inget...

    Men, åter igen, så GRATTIS på bloggens ett-årsdag! Visst är det härligt med allt det för med sej, speciellt alla bloggvänner, inspiration och recept!

    /Anki

    SvaraRadera
  3. Linda - Tack! :)

    Anki - Det är reda med Dig! ;) Allt känns mycket bättre idag...ibland svämmar det bara över. (inte bara på balkongen) Du vinner nr 4! :)

    SvaraRadera
  4. jag försökte faktiskt kommentera på det här inlägget igår också, precis som anki, men det hände samma sak för mig och det vara likadant på alla blogspot-bloggar för min del så det var nog nåt knas igår. och hur mycket min egen blogg krånglar ska vi ju inte ens börja prata om ;)

    grattis till bloggen, skriver jag väl igen då och så skriver jag igen att smycke nummer 3 var fint!

    yepp, jag är dalkulla i grunden fast nu har jag ju rymt till göteborg, men från början kommer jag från en liten liten by som heter Sågmyra som ligger mittemellan Leksand och Falun :)

    SvaraRadera
  5. Grattis på Bloggens 1-årsdag! Skönt att det känns lite bättre idag :-)

    SvaraRadera
  6. Pernilla - Gårdagen blev lite too much, om man säger så, men nu har jag pratat både med saneringsfirma och försäkringsbolag och det ser ljust ut igen!

    Då är det reda med dig också! ;)

    Louise - Tack! Alltid lättare dagen efter. :)

    Hanna - Tack! :)

    SvaraRadera
  7. Oj vilka fina smycken du gör

    SvaraRadera
  8. Linda - Tack! :) Du vill inte vara med i utlottningen..

    SvaraRadera