fredag 13 maj 2011

Mot Mora-Nisses hemtrakter

Mitt mumsiga inlägg om Marängkaka med citron från igår har försvunnit. Inte bara mitt inlägg visar det sig, utan alla andras också! Vi får väl se, om de kommer tillbaka. Orkar inte skriva om det just nu, men tänkte lägga upp bilden, men se det gick inte!

I mitt hus fungerar inte hissen. Jag är väldigt tacksam över att jag bor där jag bor och inte i Turning Torso... ;)

Vi får väl hoppas att det har fixat till sig tills jag kommer tillbaka igen. Jag ska nämligen åka på Hälsohem och det ska bli alldeles underbart! Frisk luft, god mat, träna, simma, basta, sova, läsa, promenera och BARA VARA.....jag längtar.... :D

4 kommentarer:

  1. Jo, nu verkar det som att det ordnat till sej bland allas våra inlägg som varit försvunna. Men kommentarerna ser ut som de är borta för evigt:(
    Hoppas du får det härligt på hälsohemmet, njut!!!

    SvaraRadera
  2. tråkigt med bloggkrångel :( hoppas du haft det bra på din lilla hälsoresa i alla fall, det låter mysigt!

    SvaraRadera
  3. Två av mina inlägg försvann också. :-(
    Kul med firande av bloggen sen. :-)

    SvaraRadera
  4. Mårtenssons - Lilla citroninlägget är tillbaka. Alltid något! Det har varit helt fantastiskt underbart på hälsohemmet! :)

    Pernilla - Toppenresa! :)

    Erika - Ditt inlägg är också tillbaka såg jag. Den lilla ormen är så fin! :)

    SvaraRadera