söndag 17 juli 2011

Söndagsbloggen gör entré igen! ;)

Oj, oj..här var det dåligt uppdaterat ser jag! Jag gör en snabbsummering av veckan och låter bilderna tala!

Börjar med favoritglassen från glassaffären på höger sida i den trånga gränden i Helsingör. Precis, när man har kommit av båten. Här finns det inga nymodigheter, utan det är fortfarande bara 5 sorter. Vanilj, jordgubb, choklad, pistage och nougat. Min favorit är nougat och pistage, piskeflöde, syltetöj och en mumsig gräddbulle på toppen! :)



Besök på Louisiana tillsammans med min kusin L. Rolig utställning om hur folk i olika länder bor eller skulle vilja bo. Framtidsboende. Vissa finns redan. Där finns mycket annat att titta på också. Man blir inspirerad! Alla vackra miljöer, den mysiga trädgården, havet och inte minst den goda buffén, som är lika fräsch hela tiden gör att man gärna vill åka tillbaka igen. Snart! :)




After work tillsammans med min Pappa, bror och brorsdotter på Lagmarks i Helsingborg.




Till sist en stund på egen hand på Dunkerska i Helsingborg. En god Äppelmust, utsikt över havet och planering inför semestern. Det blir nog inte alla ställena, men ett par av dem hoppas jag i varje fall! :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar