torsdag 18 augusti 2011

Nu har jag gjort det igen!

Tagit kål på en fördom eller nästan i varje fall! Jag har för första gången i mitt liv varit på det här stället!



Där är en hel del lustiga typer och jag kommer aldrig att bli stamkund på Damavdelningen, men där är ju en massa andra avdelningar och framförallt är det superbilligt! Fanns många fina bakgrejer och kort och presentpapper och en hel del annat också.

Man kan sammanfatta det så här - jag gick in och kom ut FEM timmar senare med 85 artiklar! ;)





Jag hittade faktiskt ett par saker på Damavdelningen, som var helt ok. Ett par träningsbyxor, en träningsjacka, en snygg sjal och ett par leggings. Sedan blev det även en resväska (väldigt praktiskt, när jag skulle åka hem!) och ett par fina gummistövlar från Tretorn.

Första, men absolut inte sista gången! Nästa gång ska jag köpa fotoramar och kakfat och......några julsaker kanske..... ;)

11 kommentarer:

  1. Jag har aldrig varit dar och tror inte jag skulle orka med allt folk. Rea i en vanlig affar ar illa nog for min del, men fina saker du fick tag i!

    SvaraRadera
  2. Hanna - Ja, man måste vara utrustad med en stor portion tålamod, för där är trångt och folk står och går hipp, som happ! ;)

    Smart är att göra, som vi gjorde. Ta en dag innan barnbidrag och lön, men lite trängsel är där alltid! Dock ingen kö! :)

    SvaraRadera
  3. Underbart, vi gillar GeKås skarpt (båda två faktiskt) och det har blivit en hel del besök under åren. Så mycket saker som man inte visste att man ha<de behov utav som hamnar i vagnen:)
    Nu är det alldeles för länge sedan vi var där sist, får nästan lite abstinensbesvär...

    Ha en fortsatt bra helg!

    SvaraRadera
  4. Det är en toppenaffär men du har helt rätt, damavdelningen är sådär. Bortsett från underkläderna. De är bra.

    Mitt senaste besök var ngt kortare än ditt. In kl. 08.02, ut kl. 08.12. Däremellan hann jag med att springa ner till hästavdelningen, rycka två eksemtäcken och lite hästgodis och iväg till kassorna. Men så har jag bara 3 mil dit med. :)

    SvaraRadera
  5. Mårtenssons - Man måste ändå bli imponerad av idén! En hel liten stad där mitt ute på landet! :)Superbra presentaffär!

    Karolina - Ska man vara där SÅ kort tid gäller det att vara tidigt ute eller precis innan stängningsdags, fast ni som bor nära har kanske en egen expressfil? ;)

    Jag förstår att man åker dit och handlar basvaror, om man bor nära. Sanslöst billigt!

    SvaraRadera
  6. Åttiofem artiklar...! Jag förstår att du behövde resväskan, verkligen förstår jag det! ;-)

    SvaraRadera
  7. tina - Ja, den var bra att ha kan du tro! ;)

    SvaraRadera
  8. Suck...
    Another one bites the dust.

    SvaraRadera
  9. Kent - Ah...du hade nog kunnat hitta något där med tror jag.... ;)

    SvaraRadera
  10. Jo, det vet jag att jag kan. Men har tyvärr besökt stället alldeles för många gånger... =P

    SvaraRadera
  11. Man får inte vara där för ofta. Lagom är bäst! ;)

    SvaraRadera