måndag 5 december 2011

..och nu blir det Reklam...

Ja, jag vet att det är busenkelt att göra det själv, men tyvärr...det här är ännu enklare och vansinnigt gott dessutom! :) Pannacotta från Ekströms. Häll i pannan, koka upp och klart! Dansk körsbärssås till. Den såsen slår allt och man kan ha den till det mesta. Jag har min mest till Ris á la Malta, men den är användbar även resten av året!




Ekström har även Chokladmousse och Brylépudding i samma serie och ni hittar den i kylen bl a färdiga efterrätter.

4 kommentarer:

  1. Detta har jag aldrig sett! Ser faktiskt riktigt gott ut, och härligt att det är så smidigt <3 Tack för tipset!

    SvaraRadera
  2. Jag har provat många halvfabrikat, men detta är det bästa! När det gäller pannacotta!

    SvaraRadera
  3. Klart man kan ta en genväg då och då, även om det är lätt med det andra. Gottsuget kan ju faktiskt bara flyga på helt oplanerat:)

    SvaraRadera
  4. Mårtenssons - Jag gillar att testa produkter och just de här två är bättre, än de man gör själv! :)

    SvaraRadera