fredag 10 februari 2012

Stor risk för upprepning!

Ju längre man bloggar desto större risk för upprepningar. Både när det gäller favoritställen och bilder. När jag frilansande och hade all tid i världen på hemmaplan, då var jag ofta på det här stället. Di Penco - inte det mysigaste stället direkt. Ligger i en källare och inredningen är spartansk, men maten är fantastisk och personalen supertrevliga. Ett ställe att älska för sin enkelhet och för den familjära stämningen. Prisvärt är det också. Här kan man bjuda hela familjen/bästa vännerna utan att bli ruinerad. Ett ställe, som gjort för att sitta och hänga halva dagen och dricka cappuccino. Man är dock inte ensam om att vilja bosätta sig där.... ;)


Innan var det bara en lunchrestaurang, men nu har det öppet på kvällarna också och då kan man få en sallad till lunchen. Det gillar jag - jag vill ha lite grönt till maten. Fast just DET är man däremot rätt ensam om.... ;)


Ska ni bara äta en Tiramisu - ja, då ska ni äta den här. Mamma Mia....endast min goda uppfostran får mig att avstå från att slicka fatet... ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar