tisdag 3 april 2012

Idag fick jag ett paket!

I det paketet låg det en bok. Det är inte vilken bok, som helst utan en kokbok och inte vilken kokbok, som helst utan det är Jennie´s. Äntligen har den kommit ut och vi är nog många, som har väntat och vi har inte väntat förgäves! Jennie, som har en blogg med samma namn och som kom tvåa i första säsongen av Mästerkocken.


KALASGOTT heter hennes första (och säkert inte sista) kokbok. Jag är inte mycket för att göra reklam, men den här kokboken gör jag gärna reklam för. Snygg layout, fina bilder, enkla recept, prisvärd och faktiskt lite humoristisk också. En kokbok i min smak helt enkelt och det tror jag inte att jag är ensam om att tycka! :D

2 kommentarer:

  1. Tack snälla du, vad glad jag blir!! Härliga kramar från mig!

    SvaraRadera
  2. Det är Du väl värd! :D Kram

    SvaraRadera