måndag 2 juli 2012

Det hände något märkligt i helgen!

Plötsligt bara försvann min blogg...ahhh..panik...eller inte, men det hade ju trots allt varit trist om alla inlägg = alla bilder och recept bara försvann! :(

Visst var det så att för några veckor/månader sedan var det någon liten hacker, som hade snott alla lösenord och man skulle byta, om man hade samma lösenord på fler ställen?

Det har ju inte jag, samma lösenord alltså och därför struntade jag i att byta. Kanske var det någon illvillig liten typ, som bestämde sig för att ta bort just Frk Kaka eller bara någon, som ville jävlas lite allmänt? Vad vet jag, men huvudsaken är att det gick att rätta till igen och NU har jag också bytat lösenord! :)

Kanske fler, som råkat ut för samma sak? Byt lösenord!

3 kommentarer:

  1. Nej men huuu! Vilken otrevlig överraskning! Det hände mig också någon gång när jag fortfarande hade min blogg på en annan domän (fast de krånglade med allt, så jag var inte förvånad) vad arg och rädd man blir! Egentligen borde man spara alla sina recept någonstans så inget försvinner... Skönt att det ordnade sig till slut! <3

    SvaraRadera
  2. Hoppsan, det låter inte alls trevligt, vi ska genast ta och byta lösenord (igen - vi gör det då och då). Så det var därför din kommentar försvann i vårt kök, vi blev lite undrande när vi såg att den var borta...

    Bra att det löste sig ändå till slut, hoppas det inte händer igen!

    SvaraRadera
  3. Man blir så himla snopen, när det händer. Jag använder min blogg mycket, som receptbank och då vill man ju gärna att det ska funka också! ;)

    SvaraRadera