onsdag 29 augusti 2012

Här är jag...

..fast ni kanske inte ens har märkt att jag har varit borta...med tanke på att mina inlägg är rätt sporadiska annars också! ;)

Jag har i varje fall haft en härlig semester. Lugnt, skönt och mysigt. Precis så, som semester ska vara! :)

Stockholm och Bornholm är några ställen, som jag har varit på. Liten försmak får ni här.

























Det blir mer, men inte idag. Tänk på det...den, som väntar på något gott, kan aldrig vänta för länge! ;)





5 kommentarer:

  1. Du ser ut att ha haft det fint och glassen ser så god ut!

    SvaraRadera
  2. Ja, jag har haft det toppen och glassen var god. Dansk mjukglass med chokladöverdrag - inte dumt alls! :)

    SvaraRadera
  3. Visst är Bornholm (och Stockholm) vackert, det händer att vi tar oss en tur dit ibland. Sen har de ju väldigt god dricka och mat.

    SvaraRadera
  4. Ja, ni har ju ruskigt nära. Katamaranen tog ju en dit i ett nafs. Perfekt söndagsutflykt! :)

    SvaraRadera
  5. Vilka härliga bilder! :)

    SvaraRadera